TZ Zadarske županije iznijela financijske planove za 2018.

6
pogledi
LOGO_Regija_zadar_cmyk_(Medium)_1424852112
Jedan od ključnih elemenata je promidžba destinacije, kako bi se kroz ciljnu promidžbu istaknuli proizvodi, vrijednosti i doživljaji koji će učiniti Zadarsku županiju prepoznatljivom na ciljnim tržištima

Danas je Skupština Turističke zajednice zadarske županije održala 8. sjednicu, na kojoj je usvojeno Izvješće Nadzornog odbora o obavljenom nadzoru za 2017. godinu, te izvješće o radu Turističkog vijeća.

U programu rada s financijskim planom za 2018. godinu, polazi se od ukupnih ostvarenih rezultata za 2017. godinu, stanja i pozicije Zadarske županije na emitivnim tržištima, glavnog plana razvoja turizma i strateškog te marketinškog plana hrvatskog turizma.

Aktivnosti Prijedloga programa za ovu godinu usredotočene su na strateško razvijanje proizvoda s jasnim predispozicijama za razvoj destinacije, jačanje brendova kroz implementaciju brend strategije, uspostavljanje i učvršćivanje sinergije svih dionika u turizmu i podizanju svijesti stanovništva o važnosti turizma. Jedan od ključnih elemenata je promidžba destinacije, kako bi se kroz ciljnu promidžbu istaknuli proizvodi, vrijednosti i doživljaji koji će učiniti Zadarsku županiju prepoznatljivom na ciljnim tržištima.

Glavna točka o kojoj se raspravljalo na današnjoj sjednici odnosi se na prezentaciju Godišnjeg financijskog izvješća o poslovanju i Izvješća o izvršenju Programa rada za 2017. godine.

Prema riječima Mihaele Kadije, direktorice Turističkog ureda, ukupni prihodi u 2017. iznosili su 6.397.773 kuna, što je 4% više od planiranog. Najveći udio od čak 60%, čini prihod od boravišne pristojbe u iznosu 4.861.481 kuna. Ukupni rashodi su ostvareni u iznosu od 5.922.945 kuna.

Ključne točke o kojima se raspravljalo:

– razvoj proizvoda s najvećim razvojnim potencijalom te prezentacija i promidžba istih putem
specijaliziranih sajmova, web prezentacije; specijaliziranih novinara, agenata i produkcija;
te sponzorstvo događanja i produkcija usmjerenih na ključne proizvode;
– predstavljanje putem 16 sajamskih nastupa i 6 prezentacija u inozemstvu;
– odrađenih stotinjak studijskih putovanja s gotovo 200 inozemnih novinara i 140 agenata;
– provedeno udruženo oglašavanje s ključnim partnerima poput hotelijera, strukovnih
udruženja, te više od 100 partnera u projektu Ryanair;
– te uspostavljanje i provedba novih dugoročnih projekata razvoja proizvoda i dodatne
ponude – Razvoj ciklo-turističke destinacije; razvoj destinacije pješačkog turizma, te projekt označavanja kvalitete u obiteljskom smještaju „Welcome“.

Prihvaćeno je Izvješće o izvršenju Programa rada 2017. godine.