Lifestlye influencerica Ana Zibar: Stanje na ‘influence’ tržištu sve je inovativnije, kvalitetnije i sadržajnije

5
pogledi
(PRess)

Slijedom digitalnih trendova u svijetu, Hrvatska danas nimalo ne zaostaje u influencer aktivnostima i sadržajima koji se nude na tržištu. No s druge strane, malo se koji influencer na prostorima jugoistočne Europe može pohvaliti s čak četiri godine predanoga, marljivog i poduzetničkog rada kao Ana Zibar, lifestyle influencerica, blogerica, vlasnica digitalnih platformi i kanala Ženski svijet.

Bez zadrške ističe da se za zanimanje budućnosti, kako mnogi ocjenjuju karijeru influencera, ‘zalutala’ slučajno, ali je sretna što je upravo ta slučajnost danas njezin poduzetnički i karijerni izbor.

“Nisam ni slutila da ću se time baviti jer sam zapravo diplomirani ekonomist koji se opredijelio za turizam, ali nakon dolaska prvog djeteta moj se cijeli svijet od privatnog do poslovnog u potpunosti promijenio. Prije četiri godine sam započela svoju priču sa blogom i to onako sasvim usputno, ne razmišljajući previše ozbiljno o tome, nakon nekog vremena sam se počela širiti na društvene mreže i onda sam odlučila i svoj videa podijeliti na YouTube kanalu, nakon čega su moje brojke velikom brzinom počele rasti”, pojašnjava Ana Zibar svoje početke poslovne karijere u digitalnoj sferi.

Stanje na hrvatskom influence tržištu danas je kvalitetnije, sadržajnije i inovativnije nego ikada ranije, a influenceri sve traženiji ‘kanali’ utjecaja na kupce i klijente. Gospodarstvo je također sve osvještenije za uporabu influencer alata u promociji svojih proizvoda i usluga.

Anu Zibar na mjesečnoj bazi prati gotovo 70 tisuća korisnika njezinih digitalnih kanala. Brojke nisu ‘napumpane’ plaćenim objavama, nego su proizvod čistog organskog rasta jer ova poduzetnica smatra da jedino tako može biti autentična, prije svega prema samoj sebi, a zatim i svojim pratiteljima.

“Osobno sam najponosnija što od prvog dana puštam da brojke rastu same od sebe, niti jednom na niti jednom kanalu nisam uplatila da imam više pratitelja i ove moje brojke su realne i stvarne, a to je ono što me najviše veseli. Svojim brojkama pratitelja možda danas nisam u samom hrvatskom influencer vrhu, ali znam da sam među najboljima koji su do vrha došli organskim rastom, i to dijeleći svoja iskustva koja su od praktične primjene rad, ali ne kako bi bila poznata nego samo zato kako bi što više ljudi mogla pomoći kroz svoja iskustva”, ocjenjuje influencerica Ana Zibar.

90% pratitelja digitalnih platformi ‘Ženski svijet’ su žene od 25-45 godina, čime su sadržaji koje svakodnevno komunicira poduzetnica Ana Zibar točno adresirani na publiku kojoj se obraća te koja ju u isto vrijeme i prati. I to na način da im obogaćuje život kroz život i iskustva, stavove i aktivnosti koje Ana Zibar živi svakodnevno. S jednim imperativnom u mislima – autentično i pošteno prema svojim pratiteljima kroz svaki sadržaj kojeg komunicira.

“Nekada su to putovanja, nekada su to odnosi u braku, nekada zdravlje, nekada rekreacija, itd. Jednostavno si ništa ne zadajem nego sve radim baš onako kako mi dođe. A mojim pratiteljima je najdraže kada stavim bilo što što uključuje i moju obitelj. Ja sam privatno osoba koja pati na poštenje i upornost, kod mene ne prolazi muljanje i ja to jednostavno ne podnosim. Već nakon samo šest mjeseci svoga rada sam dobila ogromnu ponudu od jedne internacionalne kompanije, ali ja sam ju odbila, zašto? Zato jer se kosi s mojim pogledima na život i svijet i niti jedan novac mene u tom trenutku ne zanima. Većina vjerojatno misli da sam zbog toga glupa, ali mene baš briga jer ja volim čiste savjesti leći u krevet i raditi i podupirati ono što me stvarno ispunjava.To što je moj rast organski i što ama baš sve radim sama, bez ičije pomoći i guranja je meni najveća potvrda na kojoj sam beskrajno zahvalna. A oglašivači, oni koji su pravi i oni s kojima ću pronaći zajednički jezik će to i sami primijetiti”, ponosna je na svoj ‘digitalni trag’ Ana Zibar, koja 01. travnja slavi četiri godine svog influencer staža.