Google i Stratus d.o.o. vode vas u virtualnu šetnju po omiljenim hotelima i restoranima

25
pogledi
Google Business View  u periodu od samo godinu dana postao je jedna od vodećih marketinških inovacija za domaće poduzetnike pri unaprjeđenju poslovanja i podizanju pogleda na web stranicama i društvenim mrežama te žarišna točka za privlačenje novih klijenata.

Kažu da dobra ideja zlata vrijedi, a za pokretanje novog biznisa, potrebna vam je kvalitetna revizija koja će vam dati vjetar u leđa. Ako je suvremeni marketing iskren marketing, a klijenti svoje nezadovljstvo uvelike izražavaju po forumima i društvenim mrežama, onda su najbolji stručnjaci oni koji vas ne zavode smicalicama, već se vode dobrim starim ‘slika vrijedi 1000 riječi’ praksama.

Dario Konjić, direktor tvrtke Stratus d.o.o. iz Nove Gradiške proveo je svjetski  hit ‘twist’ za poduzetnike, obrtnike i hotelijere u Hrvatskoj, pa od sada posjetitelji mogu poduzeti 3D virtualnu šetnju po prodavaonicama, hotelima i restoranima te i prije rezervacije odabrati svoju idealnu sobu ili stol s pogledom na uređeni eksterijer odabranog objekta. Google Business View progresivno je napredujući projekt mladog tima, a u periodu od samo godinu dana postao je jedna od vodećih marketinških inovacija za domaće poduzetnike pri unaprjeđenju poslovanja i podizanju pogleda na web stranicama i društvenim mrežama te žarišna točka za privlačenje novih klijenata.  Sa 150 završenih projekata u Hrvatskoj i virtualnim šetnjama po više od 500 poslovnih objekata u Češkoj, Srbiji, Crnoj Gori, Albaniji i Makedoniji, definitivno je otvorio novi vid poslovnog reklamiranja koji bi uskoro mogao postati ‘must have’ strateška taktika svakog ozbiljnijeg poduzetnika.

Google Business view je virtualna šetnja po turističkim destinacijama i poslovnim objektima koja pruža potpuni doživljaj interijera i eksterijera, a dostupna je putem platformi poput Google pretraživača, Google Mapsa i Google+ društvenih mreža.  3D je šetnju moguće postaviti i na orignalni web sajt te Facebook profil tvrtke, što će doprinijeti pretvaranju ‘online’ posjetilaca u fizičke klijente i omogućiti povećanje prometa i pogleda na web stranicama. Fotografije prostora se rade u 360 stupnjeva, postavljaju na Google kartu te zatim spajaju s Google Street Viewom.

„Vrlo je važno dodati da klijent praktički dobiva besplatan hosting na Googleu“, napominje direktor Stratusa.

Sudjelovanjem u Google Business View povećava se veličina vaših rezultata pretrage i isticanje objekta, a profesionalno obrađene fotografije i atraktivna virtualna šetnja idealna je prilika za osvajanje novih mušterija. Čak i ukoliko poslovnica nije zamjetljiva izvana, šarmantni interijer mogao bi ukrasti srce klijenata koji možda inače ne bi ušli unutra jer i dalje prakticiraju „suđenje knjige po koricama“.

Ušli smo u eru digitalnog marketinga, pa bi vas izbjegavanje ‘online’ oglašavanja, postavljanja web stranica, fotografija i ključnih informacija o radnom vremenu i adresi moglo stajati nemalog broja posjećenosti klijenata. Ove činjenice svjestan je tim Stratusa koji je uz osluškivanje i detaljnu analizu tržišta došao do spoznaje da pravi marketing mora biti jedinstven i inovativan. Mali ‘gestalt switch’ u pogledu tržišta nagnao ih je da se apliciraju u „Program pouzdanog Google fotografa“, podlože se individualnim intervjuima s Googleovim administratorima te si osiguraju certifikat pouzdanih Google fotografa. Ne samo da biznis otad cvijeta, već je svaki novi objekt izazov koji tim kasnije s ponosom predstavlja.  U Stratusu su trenutno zaposlena dva certificirana Google fotografa, informatičar i tri prodajna predstavnika te direktor naglašava kako bi se, ukoliko se posao nastavi odvijati jednakim intenzitetom, uskoro mogla otvoriti i nova radna mjesta.

„Živimo u vremenu gdje potencijalni kupci i posjetitelji koriste internet kako bi došli do svih informacija koje će im olakšati donošenje odluka što posjetiti, gdje otputovati, prenoćiti i konačno gdje potrošiti svoje vrijeme i novac. Po mom iskustvu, svijest poduzetnika se iz dana u dan mijenja i postaju svjesni kako su ‘zastarjele’ marketinške promocije poput letaka daleko iza nas“, objašnjava.

Klijenti koji izraze želju da budu dio Google priče, najprije se sastaju s članovima Stratus tima oko dogovora i procjene troškova. Nakon potpisivanja ugovora dogovara se termin fotografiranja, a vremensko trajanje ovog procesa ovisi o veličini prostora.

„Za pojedine objekte sa samo jednom prostorijom potrebno je možda 20-ak minuta. Nakon fotografiranja, panoramske se fotografije obrađuju i spajaju u virtualnu šetnju, a sama objava na Google kartama i pretraživaču traje ovisno o veličini objekta, ali ne duže od desetak dana“, objašnjava.

Za uslugu ćete iskeširati sukladno veličini objekta, a u paketu dobivate virtualnu šetnju kompletnim interijerom i eksterijerom, poveznicu s Google Street Viewom, profesionalne fotografije, besplatnu Google vizitku na kojoj su sve potrebne informacije o poslovanju i navigaciju do samog ulaza. U sklopu aranžmana dobivate besplatan Google hosting te jedinstvenu reklamu za predstavljanje klijentima.

Direktor Stratusa ima dugoročno u planu obuhvatiti sve veće poslovne objekte u Hrvatskoj i BIH, a rujan mu je već okupiran brojnim sastancima i poslovnim planovima.  Iza sebe ima dovršen Google Business View privatnog parkirališta u Sarajevu, a na pitanje možemo li se uskoro nadati virtualnim šetnjama Zagrebačkih parkinga odgovara kako su pisma namjere za suradnju već poslana pojedinim Hrvatskim gradovima i turističkim uredima. Ukoliko ste u potrazi za kućom ili stanom, no nemate dovoljno vremena ili resursa za brojna razgledavanja, onda je odlična vijest za vas da biste u skorijoj budućnosti mogli prošetati po nekretnini i susjedstvu svojih snova u samo nekoliko klikova. Naime, agencije za nekretnine procjenjuju novi projekt izvrsnim potezom za proširenje svog poslovanja, stoga računamo da bi se vrlo brzo mogla sklopiti neka suradnja i na tržištu nekretninama.

Planovi za budućnost obuhvaćaju ugovorene sastanke s gradonačelnicima i načelnicima općina te direktorima i voditeljima turističkih ureda. Tim smatra kako bi podizanje projekta na viši nivo moglo Hrvatskoj pomoći u poslovnom svijetu i u turističkoj promociji, a ako sve bude napredovalo kako je zamišljeno, mogli bi nas iznenaditi i snimanjem videa u 360 stupnjeva.