ANKETA U oglasima za posao plaća se smatra najvažnijom informacijom

10
pogledi
Ilustracija: Pixabay.com

Svaka informacija u oglasu za posao kandidatima je korisna. Ali koja od njih će im privući najviše pažnje, MojPosao je istražio u anketi provedenoj na više od 1300 ispitanika.

Za najveći broj ispitanika, njih 41%, najvažnija je informacija o plaći, bilo da je riječ o navođenju raspona plaće ili konkretnom iznosu.

“Poslodavci rijetko otvoreno kažu kolika je plaća, a ako ih pitaš, uvrijede se. Pravo svakog radnika je unaprijed znati na koji iznos plaće pristaje ukoliko prihvati posao”, smatra jedan od ispitanika, a drugi dodaje “Unaprijed bih znao hoću li se javiti na neki oglas ili ne, te bih izbjegao cijelu proceduru pisanja zamolbi, informativnih razgovora i sl.”.

Za 31% ispitanika najvažnija informacija u oglasu za posao je ona o uvjetima rada, kao što je primjerice broj radnih sati, plaćeni prekovremeni ili rad u smjeni.

“Cijenim iskrenost poslodavca i volim kad mi se iskreno kaže: da, radi se prekovremeno i bit će vam plaćeno ili, neće vam biti plaćeno, ali dobit ćete slobodan dan”, kaže od jedan ispitanika.

Drugi ispitanik dodaje: “Najbitniji je podatak broj radnih sati i plaćanje/neplaćanje prekovremenih. Radnik koji radi za plaću od 5000 kuna neto, a radi 70 sati tjedno, u stvarnosti radi za minimalnu plaću”.

Za 15% ispitanika najvažnije su informacije koje sugeriraju ravnotežu između poslovnog i privatnog života, kao što je primjerice fleksibilno radno vrijeme ili rad od kuće.

“Ukoliko to tvrtka cijeni i plaća, nemam problema s prekovremenim radom i količinom posla, bilo na radnom mjestu ili od kuće. Vikende i praznike želim za sebe,“ kaže jedan ispitanik.

Najvažnija informacija u oglasu za posao je o radnoj atmosferi unutar tvrtke, smatra 10% ispitanika. U to, primjerice, spadaju izjave zaposlenika u radu u toj kompaniji i/ili njihove fotografije.

“Zadovoljstvo i međusobno uvažavanje su prvi ključ za uspjeh bilo koje radne skupine, sve kreće od radne atmosfere,“ kaže jedan od ispitanika, a drugi dodaje kako ‘slika govori tisuću riječi’.

Izgled poslovnog prostora, primjerice, galerija fotografija poslovnog prostora, bitna je informacija u oglasu za 3% ispitanika.